Klantenbeoordeling
(5.00/5.00)

Direct hulp nodig bij uw bestelling?

sc 0 0,00
Staat uw vraag er niet tussen?

Heeft u een vraag die er niet tussen staat of wilt u meer informatie over een onderwerp.

Levering & Verzending
Wat zijn de verzendkosten?

Wij rekenen GEEN vracht- / verzendkosten voor levering in Nederland en België, tenzij anders afgesproken. Voor levering naar andere landen, graag contact met ons opnemen om de mogelijkheden te bespreken.

Kan ik de bestelde artikelen naar verschillende vestigingen laten versturen?

Ja, wanneer er vooraf in het opmerkingveld wordt aangegeven naar welke vestigingen het verstuurd moet worden is dat mogelijk.

We hebben dan alle adressen nodig en daarbij de aantallen die naar de verschillende vestigingen moeten. De standaard verzendkosten/vrachtkosten zijn op basis van 1 afleveradres. De verzendkosten/vrachtkosten zullen dan ook hoger worden wanneer de order onderverdeeld moet worden en naar meerdere locaties verstuurd moet worden. De kosten hiervan worden in overleg vastgesteld.

Kan ik mijn zending volgen?

Ja, we streven ernaar u zo goed mogelijk op de hoogte te houden van uw zending d.m.v. een Track&Trace code. Heel af en toe komt het voor dat we geen Track&Trace code kunnen weergeven. Wilt u toch weten wanneer de levering daadwerkelijk plaats vindt? Neem dan contact met ons op en we gaan het voor u proberen te achterhalen.

Leveren jullie ook in het buitenland?

Ja, we leveren ook in het buitenland.

Wij hebben ook een groot aantal klanten in België en verzenden naar België is dan ook geen enkel probleem. We hanteren daar dezelfde tarieven voor als verzending naar Nederland.
Voor verzending naar een ander land dan België of Nederland raden we aan om even contact met ons op te nemen.

Moet ik aanwezig zijn bij de levering?

Ja, er dient altijd getekend te worden door iemand op locatie. Het is dan ook handig om zelf aanwezig te zijn om het pakket aan te nemen. Eventueel kunt u een collega of familielid toestemming geven om te tekenen.

Via de Track&Trace gegevens is (meestal) te achterhalen wie er voor de zending getekend heeft.

Op welke dagen worden bestellingen bezorgd?

De bestellingen worden standaard altijd op werkdagen tussen 8:00 uur - 18:00 uur bezorgd op het opgegeven afleveradres. Houd hiervoor ook uw Track&Trace gegevens in de gaten.

Op aanvraag zou er een uitzondering gemaakt kunnen worden om op zaterdag te leveren.

Waardoor kan mijn leverdatum in gevaar komen?

De gemiddelde levertijd van het aangegeven aantal werkdagen (bijvoorbeeld 6-8 werkdagen) geldt na goedkeuring van de drukproeven en eventuele betaling wanneer proforma betaling gewenst is.

De leverdatum kan door verschillende factoren in gevaar komen, namelijk:

  • Het niet op tijd goedkeuren van de voorbeeldopmaak / onofficiële drukproef.
    Iedere dag dat dit later gebeurt verschuift de leverdatum ook een dag.

  • Het niet op tijd voldoen van de betaling (mits pro forma).
    Wij adviseren dan ook om een betalingsbewijs (mits via bankoverschrijving overgemaakt) te sturen zodat wij de order direct kunnen gaan inkopen.

  • Het niet op tijd goedkeuren van de officiële fabrieksdrukproef.
    Nadat deze is goedgekeurd, gaat uw bestelling in productie. Het is daarom van belang dat deze dezelfde dag nog wordt goedgekeurd.

  • Het artikel is niet op voorraad
    Dit laten we altijd zo snel mogelijk weten en we gaan dan met u op zoek naar de beste oplossing.

  • De levering kan niet worden afgeleverd.
    Het is belangrijk dat het bezorgadres klopt en dat er iemand aanwezig is om het pakket aan te nemen. Anders zijn wij genoodzaakt het pakket een dag later opnieuw aan te bieden.

 

Waarom krijg ik een spoedtoeslag?

Wanneer uw order met spoed moet worden gedrukt wordt uw order voorgetrokken en worden eventueel andere lopende processen tijdelijk gestopt.
Dit kost de productie geld, de machines kunnen de processen ten slotte niet afmaken en de planning moet worden omgegooid. Het is een soort V.I.P. voordeel, daar betaalt u ook vaak meer voor.

U wordt dus voorgetrokken zodat de uiterste leverdatum of zelfs levertijd behaald kan worden. De spoedtoeslag wordt altijd in overleg gehanteerd.

Kan ik mijn bestelde artikelen bij jullie afhalen?

Ja, dit is mogelijk maar qua kosten zal dit geen verschil maken.

Onze producties zijn namelijk niet op dezelfde plek gevestigd als ons kantoor. Wanneer u het toch bij ons wilt ophalen laten we de productie de artikelen naar ons verzenden en bewaren we het hier totdat u het komt ophalen.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

We werken met verschillende gerenomeerde vervoerders die de bestelde artikelen bij u uitleveren. Het is dus mogelijk dat UPS, DHL, GLS, PostNL of DPD bij u aan de deur komt om de order af te leveren.

De bestellingen worden altijd aangetekend verstuurd dus er dient altijd getekend te worden. Wanneer er niemand aanwezig is om de zending aan te nemen wordt het de volgende werkdag opnieuw aangeboden.

Kan ik mijn bestelde bedrukte artikel ook ruilen of retourneren?

Bedrukte artikelen kunt u helaas niet ruilen of retourneren.

De reden hiervan is simpelweg dat wij deze artikelen met bedrukking ook niet meer kunnen gebruiken of verkopen. Wanneer de artikelen niet goed zijn bedrukt of er mankeert iets aan het product dan wordt er in overleg naar een oplossing gezocht.

Consumenten kunnen zich (bij onbedrukte artikelen) beroepen op het herroepingsrecht
Meer informatie daarover vindt u hier.

We adviseren om direct een aantal artikelen te testen en te beoordelen zodat u niet na de vastgestelde 14 werkdagen met een dergelijk verzoek contact met ons opneemt.

Ik heb meer/minder geleverd gekregen, wat nu?

Ondanks dat we ons uiterste best doen het te voorkomen, wil het soms toch wel eens voorkomen dat er iets meer of iets minder geleverd wordt dan het bestelde aantal. Wij geven ook altijd aan in de orderbevestiging aan dat er kans is op over-/onderlevering. Hierbij wordt het percentage van 10% voor een onder-/overlevering van het bestelde aantal gehanteerd. De reden hiervan is dat een machine voor een bepaald aantal is afgesteld. Daarnaast heeft het te maken met de verpakkingseenheid van de artikelen.

Wanneer er meer geleverd is dan besteld zal dit in rekening worden gebracht. Indien er minder is geleverd zal dit gecrediteerd worden.

Voorbeeld 1: U bestelt 500 pennen en u krijgt er 550, dit valt binnen de marge van 10% overlevering. Er worden 550 stuks in rekening gebracht. Indien u al heeft betaald, krijgt u na de levering een restfactuur van de 50 pennen die te veel zijn geleverd.

Voorbeeld 2: U bestelt 500 pennen en u krijgt er 450, dit valt binnen de marge van 10% onderlevering. Er worden 450 pennen in rekening gebracht. Indien u al heeft betaald, krijgt u de waarde van de 50 pennen die te weinig zijn geleverd, gecrediteerd.

 

Ik heb spoed, wat is de snelste levertijd? (Expresse).

Bij een groot aantal artikelen kunnen we een levertijd halen van 5 werkdagen of nog iets sneller. U kunt de filters op de website gebruiken om producten te zoeken die binnen 5 werkdagen te leveren zijn. Wilt u zeker weten dat het leveren op tijd gaat lukken of wilt u een artikel extra snel geleverd hebben? U kunt altijd contact met ons opnemen en we gaan direct kijken wat we voor u kunnen doen.

Leveren met spoed gaat altijd in overleg aangezien dit ook afhankelijk is van de drukte bij de productie. Wanneer een order spoedig moet worden geleverd zullen we gebruik moeten maken van Expresse zending. De kosten voor een spoedlevering en/of Expresse zending wordt ook in overleg vastgesteld.

Wat is de gemiddelde levertijd?

Dit is erg afhankelijk van het bestelde artikel. De standaard levertijd is gemiddeld 5-7 werkdagen.

Bij ieder artikel is de standaard levertijd voor dat specifieke artikel aangegeven. Die levertijd proberen we dan ook altijd aan te houden.

De levertijd gaat in na goedkeuring van de drukproef en de eventuele proforma betaling. Hoe langer hiermee gewacht wordt, hoe later de artikelen worden geleverd. Wij kunnen namelijk pas na goedkeuring van de drukproef (en betaling) de order doorzetten bij onze productie.

Ik heb verschillende artikelen besteld, wordt het wel tegelijk geleverd?

We hebben een groot aantal artikelen met verschillende levertijden. Wanneer u geen exacte leverdatum opgeeft is het gebruikelijk dat het ene artikel eerder wordt verstuurd dan het ander. Dit heeft alles te maken met de standaard levertijd en de productie die het artikel voor zijn rekening neemt.

Wanneer u alles tegelijk wilt ontvangen kunt u dit aangeven in het opmerkingenveld.

Hoe gaat het leveringsproces in zijn werk?

We proberen u zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de status van de order. Wanneer bij ons bekend is dat de order wordt verstuurd zullen wij een bericht in uw omgeving zetten en krijgt u een automatische mail. Zodra wij de Track&Trace code hebben ontvangen zullen wij deze ook meteen toevoegen zodat u altijd kunt zien wanneer en óf de order is geleverd.

We merken dat er soms, vooral bij grote organisaties, goederen zoekraken na ontvangst omdat personeelsleden niet van elkaar weten wie de levering heeft aangenomen. Voor dit soort gevallen raden we ook aan om bij de Track&Trace gegevens te bekijken wie er voor de levering heeft getekend. Dit kan een hoop problemen oplossen.

Cookiebar

HMMM... COOKIES!

Onze website maakt gebruik van cookies. Zo gebruiken wij noodzakelijke cookies om de website functioneel te houden. Daarnaast gebruiken we cookies om het verkeer op onze website te analyseren en om content te personaliseren. Op deze manier optimialiseren we de gebruikerservaring op onze website.

Door op 'Aanpassen' te klikken, leest u meer over de specifieke soorten cookies en kunt u uw voorkeuren aanpassen. Door op 'Alle cookies toestaan' te klikken, gaat u akkoord met het gebruik van alle cookies. Meer informatie over ons cookiebeleid leest u hier.

Cookies aanpassen

Noodzakelijke cookies zijn nodig om de website functioneel te houden. Deze cookies zorgen er onder andere voor dat u afbeeldingen kunt bekijken, kunt inloggen en kunt bestellen. Zonder deze cookies is dit niet mogelijk
Door analytische cookies te verzamelen bedrijpen wij beter hoe onze website wordt gebruikt. Met deze gegevens kunnen wij onze website aanpassen voor een optimale gebruikerservaring. Het verzamelen van deze gegevens wordt anoniem gedaan.
Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen op de verschillende pagina's die worden bezocht. Het doel hiervan is om relevantie informatie en advertenties te tonen aan deze gebruikers.
Aanpassen
Alle cookies toestaan
Selectie toestaan